2011. november 14., hétfő

Tapasztalataim az Ultimate Frisbee sporttal No.2.


A frizbiseknél végzett szakmai tevékenységem folytatása szeptember végén Belgiumban volt (a csodás Brugee-ben), ahová az egyik klubcsapat, a LOL férfi tagjait kísértem el az EUCF (Europian Ultimate Championship Final) névre hallgató 4 napos versenyre. 

LOL


Ide kezelőággyal nem tudtam készülni, így a földön masszírozódtak és tapaszolódtak a srácok. 


hamstring ragasztása
a lelkes női szurkolók (én balra lent)
 
Náluk azt tapasztaltam, hogy hamarabb sérültek meg, de szerencsére kevésbé komolyan, mint az előző versenyen. Egy-két húzódás fordult elő, illetve egy komolyabb térd fájdalom, melyet tapasszal azonban jól lehetett orvosolni. Sajnos az eredmény itt nem sikerült olyan jól, sok erős csapat volt jelen. Ezzel együtt a fiúk igencsak odatették magunkat, és gyönyörű játékokat láthattam. Az utolsó meccset egy fergeteges győzelemmel zárták, így abszolút emelt fővel távozhattunk. Gratula srácok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése